User

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Raid Progress

• Tomb of Sargeras
  • - Goroth (H)
  • - Harjatan (H)
  • - Mistress Sassz'ine (H)
  • - Demonic Inquisition (H)
  • - Sisters of the Moon (H)
  • - The Desolate Host (H)
  • - Maiden of Vigilance (H)
  • - Fallen Avatar (H)
  • - Kil'Jaeden (H)

• Nighthold
  • - Skorpyron (H)
  • - Chronomatic Anomaly (H)
  • - Trilliax (H)
  • - Spellblade Aluriel (H)
  • - Tichondrius (H)
  • - High Botanist Tel'arn (H)
  • - Krosus (H)
  • - Star Augur Etraeus (H)
  • - Elisande (H)
  • - Gul'dan (H)

Author Topic: [Accepted] Aldrachi havoc demon hunter  (Read 489 times)

swordai

• Guest
[Accepted] Aldrachi havoc demon hunter
« on: 30 November 2016, 20:53:14 »
Character Info.

Naam van character: Aldrachi

Een link naar je Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/Aldrachi/simple

Class en spec: Demon hunter Havoc
Als raid leader bleef ik weg van de melee specs... Demon hunter havoc rotatie is zo leuk... vandaar da ik er alles vo ga doen om zo goed mogenlijk te worde.

Heb je een goede offspec? en hoe goed ben je hiermee?:
 Vengeance, ik heb er heel heroic EN mee getankt en ik heb al veel mythic +gedaan. beste was een lvl 10 (tijd gefaalt wel) en veel mythic +8binne tijd. ik heb vroeger ook getankt als death knight. hier de logs van toen een ursoc raid night
https://www.warcraftlogs.com/reports/M2ynJBrbV7X8pPha

Wat is je raidgeschiedenis?:
Vanilla was ik meer een pvp player. rogue
heel tbc tot het einde karazhan geraid als mage. op het einde 25man SSC.
Wotlk death knight tank elke raid baas neergehaald. soms ook op 25man.
Cata: hunter heel de expansie. alles op normal neergehaald.
Panda: healing monk. alles normal neergehaald en toen ook SOO mythic halfweg neergehaald.
Warlords: warrior fury voor de eerste patch dan healing voor foundry en geindigd op hunter voor de laaste patch. alles heroic neergehaald en de eerste 2 van hellfire op mythic.

Waarom ben je je laatste guild geleaved?:
wel dit is een lang en ingewikkeld verhaal... moeilijk uit te leggen...
ik was raid leader en officier in mijn oude guild...
hier zijn de 3 hoofredenen:
1)er was drama over stomme dinge...in het einde werd een vriend tegen me opgezet zodat de GM meer reden had om hem te demoten naar raider... omdat zijzelf niet goed meer overeenkwam met hem.
2) ik liet de GM meerdere malen weten dat ik enkel de raids wou doen... Niet al het andere werk van een officer (of dat van haarzelf) omdat ik echt letterlijk alles alleen deed... maar elk klein digetje dat er was maakte ze drama van... zelfs van de onnoddige dingen... eerlijk het werd me teveel...
3) ik dacht van geef me gewoon raider dan kan ik gewoon raiden en fun make... maar dan log je aan en zie je hoe de gm en een paar  officers een spektakel maken van een guildie te kicken die ze gwn raar vonde... de manier waarop... da was voor mij de druppel...

Ik ga nooit meer terug naar mijn oude guild... Ik heb er veel vrienden diek achterlaat... heb ze allemaal op real id nu.

Personal Info.

Naam: Dominique

Leeftijd: 30

Belg/Nederlander/Fries? (voel je niet gediscrimineerd!): Belg

Waarom wil je Slash Care joinen?:
Ik wil een nieuw begin. Nieuwe vrienden maken, fun hebbe tijdens raiden. en een nieuwe uitdaging. PVP realm klinkt iets nieuw en leuk. En heb nog niet in een nederlands tallige guild geweest. kijk er naar uit. ook al doen jullie geen mythic. ik ben blij genoeg met heroic.

Hoevaak kan je raiden? (wij raiden op woensdag/donderdag/maandag van 20:00 tot 23:00):
Normaal als er niets tussekom alle 3. de raids zijn perfect en als ik te laat kom zal ik het laten weten via armory app

Ben je bereid te praten op TS (het communicatie systeem wat wij gebruiken):
Jup TS, vent, mumble en discord. heb ze allemaal al gebruikt.
En praten is geen probleem. heb wat raid leading achter de rug. Al ben ik best wel verlege als ik nieuwe mensen leer kenne.

Ken je mensen in de guild? Zo ja, Wie? nee

Overige info:

Ben je bereid je eigen flask/food te verzorgen? (repairs komen van de guildbank)
Jup mijn professions maken het me gemakkelijk. en ik repareer mezelf zonder gbank gold al van het begin.

Waar heb je ons gevonden? (forum, trade chat etc)
Wel jullie hebbe mij gevonde. ik heb een post gemaakt. En jullie dan bestudeerd xp.
En vandaar ben ik hier nu bezig.

Is er nog wat  belangrijks dat we moeten weten?:

https://www.warcraftlogs.com/reports/apPLNW4dHV9CtJmx

logs van men laaste raid als dps. ik ben even guildless geweest voor ik een nieuwe guild wou zoeke.
ik kan pas transferen van realm in het weekend omdat mijn credit kaart bij vriendin ligt xp vanwege da ze iets wou sponseren op kickstarter xp

edit: mijn item lvl en stats zijn verbeterd sinds de laaste keer dat ik geraid heb. Ik werk constant aan world quests en mythic + om het naar omhoog te krijge. ^^
ow ow ik was de beste geared demon hunter van mijn realm tot de raids zijn uitgekomen xp
« Last Edit: 06 December 2016, 22:54:01 by Taxi »

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
Re: Aldrachi havoc demon hunter
« Reply #1 on: 30 November 2016, 21:06:30 »
Hi Dominique,

Keurige apply :) fijn om weer een keer zo iets te krijgen. maar niet heel gek, als raid leader weet je wat wij willen lezen :)

Je zal het zsm te horen krijgen, ook kunnen er vragen gesteld worden in dit topic.

Groet,
Aggion