User

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Raid Progress

• Antorus
  • - Garothi Worldbreaker (H)
  • - Felhounds of Sargeras (H)
  • - Antoran High Command (H)
  • - Portal Keeper Hasabel (H)
  • - Eonar (H)
  • - Imonar the Soulhunter (H)
  • - Kin'garoth (H)
  • - Varimathras (H)
  • - Coven of Shivarra (H)
  • - Aggramar (H)
  • - Argus (H)

• Tomb of Sargeras
  • - Goroth (H)
  • - Harjatan (H)
  • - Mistress Sassz'ine (H)
  • - Demonic Inquisition (H)
  • - Sisters of the Moon (H)
  • - The Desolate Host (H)
  • - Maiden of Vigilance (H)
  • - Fallen Avatar (H)
  • - Kil'Jaeden (H)

Author Topic: [Accepted] Elemental Shaman apply  (Read 2246 times)

Nivea

• Newbie
[Accepted] Elemental Shaman apply
« on: 23 February 2017, 16:00:48 »
Character Info.

Naam van character: Nivea

Een link naar je Armory http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Niveaa/simple

Class en spec: Shaman  Ele/Resto

Heb je een goede offspec? en hoe goed ben je hiermee?: Redelijk heel lang en veel resto gespeeld in vanilla en TBC. Heb 47/36/30 in mijn artifact zitten Ele/Resto/Ehance

Wat is je raidgeschiedenis?: Vanilla Hardcore raider in vanilla/tbc en cata. Gestopt na cata en teruggekeerd voor Legion xpac.

Waarom ben je je laatste guild geleaved?: Trial niet gehaald omdat ik grey percentile parses had. En ze vonden dat ik geen mythic material was.

Personal Info.

Naam: Nivea

Leeftijd: 37

Belg/Nederlander/Fries? (voel je niet gediscrimineerd!): NL

Waarom wil je Slash Care joinen?: Ben op zoek naar een HC guild (die zijn erg moeilijk te vinden)

Hoevaak kan je raiden? (wij raiden op woensdag/donderdag/maandag van 20:00 tot 23:00): prima voor mij max 2 avonden. 3 moet ik met de vrouw des huizes overleggen.

Ben je bereid te praten op TS (het communicatie systeem wat wij gebruiken): ja maar liever discord

Ken je mensen in de guild? Zo ja, Wie? Nee

Overige info:

Ben je bereid je eigen flask/food te verzorgen? (repairs komen van de guildbank) Ja kan ook cauldrons maken

Waar heb je ons gevonden? (forum, trade chat etc) MMO Champion

Is er nog wat  belangrijks dat we moeten weten?: Ik wil graag weekly m+ doen met guildies lieftst 15+. Ik kom van een guild waar ik meestal mijn weekly chest moest puggen doe dit liever met guildies.

https://www.warcraftlogs.com/rankings/character/21822318/latest LOGS
https://www.wowprogress.com/character/eu/draenor/Niveaa Wowprogress
« Last Edit: 23 February 2017, 23:03:46 by Aggion »

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
Re: Elemental Shaman apply
« Reply #1 on: 23 February 2017, 17:45:42 »
Hey Nivea,
Thanks voor de apply!
We gaan alles bespreken intern en je hoort t zsm. Het kan zijn dat er via dit forum nog vragen aan je worden gesteld.

Aggion

Nivea

• Newbie
« Reply #2 on: 23 February 2017, 18:07:41 »
Prima ik wacht het af! Hebben jullie ook een discord channel?

Durca

• Slash Care
  • Sr. Member
  • **
« Reply #3 on: 23 February 2017, 18:17:39 »
Prima ik wacht het af! Hebben jullie ook een discord channel?

Nope we gebruiken enkel ts, en de meeste van ons zitten in een whatsapp groep.

Nette apply, en qwa leeftijd zit je ook in de mainstream bij ons zo te zien :)

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
« Reply #4 on: 23 February 2017, 18:28:14 »
Ondertussen nog even wat over de guild:
-Zoals durca al aangaf zitten we op een groeps whatsapp, als je joined kan je daar ook bij als je wilt.
-De groep is niet heel groot, uit mijn hoofd ben jij de 18e of 19e persoon, soms is iedereen er, soms moet er een raid worden gecancelled omdat er te weinig man zijn (donderdag is hells voor ons). Dat je daar wel rekening mee houd. Dat is ook voornamelijk het gene wat ons terug houd in progress. het gaat allemaal wel, maar het duurt ff wat langer. zo ben jij ook verder in hc als dat wij zijn.
-Op ts kan het er soms erg slecht aan toe gaan qua humor. we verdenken onszelf er ook van dat we op die manier meerdere nieuwe mensen hebben weg gejaagd (opeens niet meer online komen enzo). Dus daar moet je wel tegen kunnen!
Als je wil kan je me toevoegen op battle.net: Aggion#2701, praat misschien wat makkelijker :)

Seolram

• Slash Care
  • Full Member
  • **
« Reply #5 on: 23 February 2017, 19:49:09 »
Vertellen jullie gelijk even alle spookverhalen hier haha

Maar zoals Aggion al zei zit je goed met je progress, lekkere gear dus zou je zo in kunnen stromen.

Ik zie aan je logs dat je voor de meeste fights voor Ascendance kiest en zelden voor Icefury, vind je dat gewoon lekkerder spelen of heb je iets tegen Icefury ?

Seolram

Nivea

• Newbie
« Reply #6 on: 23 February 2017, 20:16:44 »
Vind icefury veruit het leukste spelen , uitdagend dat wel. Mijn vorige guild is extreem gericht op logs dus ging ik vaker ascendance omdat het een stuk eenvoudiger is om goed te parsen. Buiten dat maak ik me een beetje zorgen over de toekomst als ik naar de nieuwe traits kijk op ptr. Als het zo blijft wordt ascendance een stuk beter dan icefury

Nivea

• Newbie
« Reply #7 on: 23 February 2017, 20:20:41 »
Basicacly zoek ik een guild die heroic weekly kan clearen humor heeft en vooral niet te serieus is. Ik wel
graag minimaal twee keer per week raiden. Is attendance vaak een issue bij jullie? Als ik wil en mag joinen moet ik er wel een server transfer aan weiden.  Ik ga niet transferren als er vaak te weinig attendance is

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
« Reply #8 on: 23 February 2017, 20:32:01 »
De ene maand raiden we alles, de andere maand raiden we 2 dagen niet (eigenlijk altijd een donderdag). we hebben eigenlijk alleen maar mensen die een gewone baan hebben, sommige kinderen etc. aantal mensen met onregelmatige diensten. dus op die manier kan t soms krap aan zijn.

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
« Reply #9 on: 23 February 2017, 20:38:10 »
(we zijn ondertussen aan t raiden dus ff wat korte antwoorden;) )
over t algemeen zijn de raids bij ons relaxed, gefucussed wanneer dat moet, vooral met progress. maar zoals ik al zei, de humor kan soms heel erg zijn, waardoor t zeker gezellig is in de raid :)

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
« Reply #10 on: 23 February 2017, 23:03:33 »
We hebben je besproken onder de officers en als jij het ziet zitten wil ik je uitnodigen om de transfer te maken! Ik denk dat t je wel gaat bevallen bij ons!

Je kan iedereen in de guild whisperen voor een invite, ik zal je tegen die tijd ook in de ingame calender inviten voor de raids (maandag de eerst volgende)

Saicere

• GuildMaster
  • Hero Member
« Reply #11 on: 23 February 2017, 23:07:27 »
Als GM ga ik daar toch ff wat over zeggen.
Het "probleem" dat de humor/opmerkingen soms een beetje vaag/raar/hard kunnen over komen is dat het gros van  de guild als jaren met elkaar samen speelt, ik en nog 4 anderen gaan al samen terug tot vanilla, en elke xpac pakken we een hoop mensen op qua recruits waarvan er een paar gek genoeg zijn om te blijven en zo hebben we sinds die tijd een leuke en hechte groep opgebouwd.

Het helpt niet mee dat ze ook de gewoonte hebben om 1 keer per jaar een met 10-15man in een huisje te gaan zitten op een bungelow park en 3/4 dagen te gaan gamen en bier drinken/bbq'en....

imho ben je welkom, al heb ik niet de illusie dat ik er wat over te zeggen heb...
[09:04] <Jaap_> ik ga zo imba hard dpsen straks...
[09:05] <Jaap_> dat slablaadje en diddle met het schaamrood op de wangen afdruipen.
[09:05] <Slablaadje> ik ga gewoon in een hoekje mn andere hoorn afzagen.

Nivea

• Newbie
Re: [Accepted] Elemental Shaman apply
« Reply #12 on: 24 February 2017, 09:19:57 »
Super goed nieuws !

Ik ga zo snel mogelijk die transfer in orde maken. Ik weet nog niet precies wanneer ik dat doe, maar ga er maar vanuit dat ik er maandag bij ben.

P.S. hoe ver zijn jullie gekomen in HC NH?
« Last Edit: 24 February 2017, 09:26:06 by Nivea »

Seolram

• Slash Care
  • Full Member
  • **
« Reply #13 on: 24 February 2017, 10:09:03 »
Leuk man!  extra concurrentie van dezelfde class/spec is altijd leuk!
we zitten nu op 7/10 hc en gaan maandag dus daarmee verder.

Nivea

• Newbie
« Reply #14 on: 24 February 2017, 10:16:52 »
Hmm had al wat in de logs zitten snuffelen op WCL van jullie laatste raids. Maar denk niet dat ik veel concurrentie voor je ga zijn hahaha. Mayb in de toekomst als ik mijn rotation wat beter in de vingers  heb dat ik je bij kan houden.
« Last Edit: 24 February 2017, 11:11:33 by Nivea »