User

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Raid Progress

• Tomb of Sargeras
  • - Goroth (H)
  • - Harjatan (H)
  • - Mistress Sassz'ine (H)
  • - Demonic Inquisition (H)
  • - Sisters of the Moon (H)
  • - The Desolate Host (H)
  • - Maiden of Vigilance (H)
  • - Fallen Avatar (H)
  • - Kil'Jaeden (H)

• Nighthold
  • - Skorpyron (H)
  • - Chronomatic Anomaly (H)
  • - Trilliax (H)
  • - Spellblade Aluriel (H)
  • - Tichondrius (H)
  • - High Botanist Tel'arn (H)
  • - Krosus (H)
  • - Star Augur Etraeus (H)
  • - Elisande (H)
  • - Gul'dan (H)

Author Topic: [Accepted] Affliction warlock  (Read 208 times)

Kilowat

• Slash Care
  • Newbie
  • **
[Accepted] Affliction warlock
« on: 24 June 2017, 12:30:08 »
Character Info.

Naam van character:

Kaimun

Een link naar je Armory

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/tarren-mill/kaimun  - items die geen enchant etc hebben zijn items die ik verwacht zeer snel te vervangen

Class en spec:

Affliction warlock

Heb je een goede offspec? en hoe goed ben je hiermee?:

Nog niet , ben nog vooral druk met affliction gearen. Kan hiernaast best demo/destro gearen en ben met beide ook goed.

Wat is je raidgeschiedenis?:

Actief geraid sinds Cataclysm , daarvoor wat ik strikt pvp'er. Heb veel HC maar ook Mythic geraid , een beetje van alles , maar bijna elke raid sindsdien wel ingeweest op HC/Mythic niveau.

Waarom ben je je laatste guild geleaved?:

Mijn werkschema is verandert en komt niet meer overeen met de raid dagen van mijn huidige guild , daarbovenop zoek ik iets wat serieuzere progressie dan mijn huidige guild.

Personal Info.

Naam:

Tim
Leeftijd:

31

Belg/Nederlander/Fries? (voel je niet gediscrimineerd!):

Nederlander

Waarom wil je Slash Care joinen?:

Ik ben op zoek naar een guild die puur HC raid omdat ik geen zin/tijd meer heb in de struggles die mythic raiden met zich meebrengen. Ik heb het gevoel dat deze guild wel gezellig is maar ook serieus als het op progressie raiden neerkomt en dat is precies waarna ik op zoek ben. Ook doe ik graag M+ runs en andere uitdagende content.

Hoevaak kan je raiden? (wij raiden op woensdag/donderdag/maandag van 20:00 tot 23:00):

2 dagen per week , deze staan niet vast maar 2 avonden raiden gaat lukken.

Ben je bereid te praten op TS (het communicatie systeem wat wij gebruiken):

Ja
Ken je mensen in de guild? Zo ja, Wie?

Nee ( kort gesproken met RL , die ik toegevoegd heb via het forum ).

Ben je bereid je eigen flask/food te verzorgen? (repairs komen van de guildbank)

Uiteraard

Waar heb je ons gevonden? (forum, trade chat etc)

Forum

Is er nog wat  belangrijks dat we moeten weten?:

Heb een paar maanden een break gehad van Legion/WoW en ben dus druk bezig met mijn warlock bij te gearen , verder heb ik enkele alts die ik allemaal goed speel en als er in de toekomst behoefte aan is andere rollen te vervullen kan ik dat e.v.t ook in overleg.
Verder is 2 dagen per week raiden een bewuste keuze voor mij , m.b.t mijn vriendin en familie , het kan echter voorkomen dat ik wel een derde avond ook online/vrij ben en ik hoop dat dat dan geen probleem is als ik dan niet die derde avond raid ( al zou dit tijdens progressie ook kunnen zijn dat ik wel eens 3 avonden raid ).

Ik hoor graag van jullie ! Kilowat#2374
« Last Edit: 25 June 2017, 17:18:20 by Aggion »

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
Re: Affliction warlock
« Reply #1 on: 24 June 2017, 12:31:55 »
Thanks voor de apply!

Je hoort zsm van ons!

Aggion

• Slash Care
  • Hero Member
  • **
    • Email
Re: [Accepted] Affliction warlock
« Reply #2 on: 25 June 2017, 17:21:07 »
Allright,

Zoals we eerder hebben besproken zal je woensdag gewoon met Normal mee gaan. Tijdens die raid gaan we kijken in hoeverre je een achterstand hebt, qua dps/gear etc. Wanneer het goed gaat zal je gewoon mee kunnen met hc/progress fights. Wanneer blijkt dat we nog niet in staat zijn om te "carryen" wanneer dit nodig is, zal je nog benchen tot dit niet meer het geval is. Dit alles ervan uit gaande dat je natuurlijk snel zal gearen en hier zelf ook zoveel mogelijk aan zal goed!

Je bent dus accepted, je kan iedereen in de guild whisperen voor een invite.
Welkom!