User

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Raid Progress

• Crucible of Storms
  • - Restless Cabal (H)
  • - Uu'nat (H)

• Battle of Dazar'alor
  • - Champions of the Light (H)
  • - Grong, the Jungle Lord (H)
  • - Jadefire Masters (H)
  • - Opulence Treasure Guardian (H)
  • - Conclave of the Chosen (H)
  • - King Rastakhan (H)
  • - High Tinker Mekkatorque (H)
  • - Stormwall Blockade (H)
  • - Jaina Proudmoore (H)

• Uldir
  • - Taloc (H)
  • - MOTHER (H)
  • - Fetid Devourer (H)
  • - Zek'voz, Herald of N'zoth (H)
  • - Vectis (H)
  • - Zul, Reborn (H)
  • - Mythrax the Unraveler (H)
  • - G'huun (H)

Author Topic: Apply Thunderfill, Balance druid  (Read 38 times)

Thunderfill

• Slash Care
  • Newbie
  • **
Apply Thunderfill, Balance druid
« on: 06 July 2019, 11:13:58 »
Bij deze mijn Apply om het raid team te joinen. ::thumbup::

Naam van character:
Thunderfill

Een link naar je Armory
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/eu/tarren-mill/thunderfill

Class en spec:
Druid, Balance

Heb je een goede offspec? en hoe goed ben je hiermee?:
Ik heb sinds ik deze druid heb gemaakt(11-01-2019) niks anders meer gespeeld dan balance. Healing is niet voor mij weg gelegd aantal keren geprobeerd ivm M+, feral/guardian heb ik ook aantal keren gespeeld en is als echt moet te overwegen.

Wat is je raidgeschiedenis?:
Ik heb altijd PvP gedaan tot WoD. Aantal keren Gladiator & hero of the horde gehaald.
Ik ben PvE gaan doen toen ik terug kwam in eind WoD. Vanaf toen altijd Curve gehaald.
Ik heb Nighthold volledig Mythic gecleared meerdere malen en daarna weer terug gegaan naar HC  tot BoD, wat ik een leuke uitdaging vond om weer daar Mythic te gaan doen wat 4/9 is geworden. Had makkelijk veel verder kunnen komen maar ivm tijd/guild leave besloten geen raids meer te doen behalve HC.

Waarom ben je je laatste guild geleaved?:
Ik zat in Smoke Squad tijdens mythic raids. Ik hielp daar met voorbereidingen van tactics etc. assist RL. Ik ben daar weg gegaan omdat ik mezelf te veel moest pushen om tijd vrij te maken om de requirements van mythic raiden te halen bij deze guild (AP, Alts etc ). Maar dit is niet de enige reden dat ik daar ben weg gegaan. Ik ben daar ook weg gegaan vanwege ik een aantal keren had aangegeven de setup te veranderen en er werd niet geluisterd. Na 129 wipes is het misschien een idee om wat alternatieven te proberen.. De guild leader en raid leader waren mijn suggesties beu ( had eerder al wat dingen aangekaart om te veranderen) en besloten mij de benchen voor 2 weken om andere try outs te proberen. Dus heb ik besloten om daar weg te gaan. Ben later wel gevraagd om terug te komen als Raid leader zelfs omdat hij weg was gegaan omdat er wat meer drama bij was gekomen met onenigheid. Hier heb ik niet op gereageerd behalve en duimpje omlaag.

Personal Info.

Naam:
Richard

Leeftijd:
27 jaar

Belg/Nederlander/Fries? (voel je niet gediscrimineerd!):
Nederlands, noord brabant

Waarom wil je Slash Care joinen?:
Het lijkt me gezellig om in een NL guild te gaan raiden, dit zal dan de eerste keer worden.
De dagen van raiden komen goed uit en ivm minder tijd, dat jullie alleen HC clears doen is dat helemaal perfect.

Hoevaak kan je raiden? (wij raiden op woensdag/donderdag/maandag van 20:00 tot 23:00):
De 3 dagen/tijden die hier aangegeven staan zouden allemaal makkelijk moeten lukken. Weet niet of er meerdere dagen komen als er een release is maar als dat van te voren afgesproken word dan zou dat geen probleem moeten zijn.

Ben je bereid te praten op TS (het communicatie systeem wat wij gebruiken):
Jazeker, hoort er allemaal bij hé.

Ken je mensen in de guild? Zo ja, Wie?
Nee, allemaal nieuwe gezichten. Gezellig!

Overige info:

Ben je bereid je eigen flask/food te verzorgen? (repairs komen van de guildbank)
Jazeker! Ik heb altijd zelf me flask, pots, food, runes geregeld. Ook als de guild het zelf regelde via cauldrons etc. Vind dat je dat zelf gewoon moet doen.

Waar heb je ons gevonden? (forum, trade chat etc)
Ik heb jullie gevonden op wow progress toen ik aan't zoeken was voor een HC guild.

Is er nog wat  belangrijks dat we moeten weten?:
Niets speciaals. Eventueel voor meer info ben ik altijd bereikbaar via battle.net #thunderfill2330

Hopelijk tot snel! :zwaai:
« Last Edit: 06 July 2019, 11:19:38 by Thunderfill »

Nibbletwist

• Slash Care
  • Newbie
  • **
Re: Apply Thunderfill, Balance druid
« Reply #1 on: 10 July 2019, 09:10:39 »
Beste Richard,

Mooie apply! Accepted voor trial.

Thunderfill

• Slash Care